Wysyłka towaru dostępnego w magazynie następuje zwykle w następnym dniu roboczym od złożenia zamówienia. Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLSczas dostarczenia przesyłki wynosi do 24 godzin.

  • Wysyłka na terenie Polski:

Standardowa przesyłka 20,00 PLN brutto 

Dyskretna paczka przygotowywana jest ze szczególną starannością.

Nie są do niej dołączone żadne dokumenty zakupu, faktury wysyłane są tylko i wyłącznie drogą elektroniczną. Paczka oklejona jest szarą taśmą, bez znaków firmowych. Paczka 100 % dyskrecji.

  • Godziny odbioru paczek:

Kurier GLS odbiera paczki w każdy dzień powszedni około godziny 14:00.

WAŻNE

W razie braku kontaktu z klientem docelowym lub niemożnością doręczenia paczki z winy klienta docelowego, koszty zwrotu przesyłki, prób doręczenia pokrywa Klient bezpośredni tj. zamawiający w sklepie.

Reklamacje

  • Przy sprzedaży pomiędzy przedsiębiorcami towar może być reklamowany w ramach gwarancji i rękojmi, na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
  • Rękojmia to odpowiedzialność sprzedawcy wobec kupującego za wadliwość sprzedawanego towaru, w tym zarówno za wady fizyczne jak i prawne. Rękojmia dotyczy tylko towarów nieużywanych, czystych, pozbawionych zapachu (np. kremy,perfumy), nie pogniecionych, towar należy odesłać w oruginalnym opakowaniu producenta. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, prosimy o przesłanie towaru wraz z drukiem "Reklamacyjnym". 
  • Gwarancja to dodatkowe uprawnienie uzyskiwane przez kupującego od sprzedającego lub producenta towaru w drodze dobrowolnej (dokument gwarancyjny). Gwarancja obejmuje tylko wady fizyczne przedmiotu.
  • Klienci sklepu  mogą reklamować towar w ramach rękojmi, a w ramach gwarancji tylko produkty marki We-vibe, Svakom, na które producent udzielił gwarancji.
  • Rękojmie oraz gwarancje bez załączonego dowodu zakupu i opisu nie będą rozpatrywane.
  • Rękojmi podlegają produkty nieużywane - ze względów higienicznych konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Zgodnie z art. 38 pkt 5 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  • Kupujący, który nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach danego rodzaju, a także nie zawiadomił sklepu niezwłocznie o dostrzeżonej wadzie, a gdy wada wyszła na jaw później, nie zawiadomił niezwłocznie po jej wykryciu, traci uprawnienia z tytułu rękojmi.
  • Kupujący powinien zawiadomić o wadzie w ciągu 7 dni od odebrania przesyłki.
  • Na podstawie art. 558 § 1 k.c. OnlySex zastrzega sobie prawo do wyłączenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi. Wszelkie reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane indywidualnie.
  • Uwzględnione reklamacje (wymienione produkty) wysyłane są po wcześniejszym porozumieniu z klientem. Koszty i opłaty za dostarczenie reklamowanego towaru oraz odesłanie wymienionego produktu pokrywa kupujący.
  • Wszystkie reklamacje należy wysyłać na adres:
  • Ulin Paulina Gwóźdź
  • ul. Spawaczy 11/24
  • 65-119 Zielona Góra 

Zwroty 

  • Ze względu na ochronę zdrowia i względów higienicznych konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Zgodnie z art. 38 pkt 5 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.